|
|
Qontakt
|
|
|
Vrijeme je da obnovim ovu kućicu. Novi mail je thedarkomacan na gmejlu.
Odgovaram za a) 7-9 minuta, ako smislim neku glupost, b) 7-9 dana, u prosjeku, c) 7-9 godina ako vas baš ne volim.
|
|
|
|
muQtašenje
|
|
|
Da, na ovom sajtu ima BESPLATNIH STRIPOVA koji su rezultat bar tri radne aQcije i nekih trenutaka ludila. Pa krenimo od svježijih:
SELAMALEJKUM, GENERALE - Ej bounafajd grefik novel. Or ej nouvelet, et list.
PONEDJELJAQ - tjedni web magacin!
TENA U VREĆI - "moj je cijeli život qonceptuala"!
OBUQA - škola političke kariqature Vlade Šagadina: Bilo je časno živjeti sa "Carstvom hladovine"!
MAX JAGUAR - Kamen koji odbaciše graditelji postade kamen zaglavni!. Iz pasice Milana Jovanovića, dodavana iz ruke u ruku, raste pustolovina, nemilosrdno kritizirana za čitateljski užitak. DUGIN IZAZOV - kolor bez kolora, jer je Matt Madden rekao da se tako mora. Link vodi na Forum gdje se svačiji prilozi talože. OBRAČUN - je moja serijalizirana i krvava prepirka s brojnim kreacijama. Link vas vodi na Forum gdje strip možete čitati redom PROJEKT STOTE STRANICE - razni ljudi, po izvornoj zamisli Jasona Turnera, adaptiraju 100. stranicu neke drage si knjige. Link vodi na Forum gdje se iste gomilaju. NATRAG - je strip koji, na Mejinu inicijativu, hrpa manijaka crta a kako drukčije nego od zadnje pasice prema prvoj. Link vodi na Forum gdje je svih 40 i kusur pasica na okupu. STRIP CITY - su meta-rasprave o mediju stripa nastale od ekipe znane kao "Regočevci". Klik kako biste svih 15 epizoda pročitali kronološki. REGOČ - je legendarni strip po kojem su Regočevci dobili ime. Link ne vodi na Forum nego na javaskript, ali sva objašnjenja su vam ondje. Najposlije, JASPIS - je strip kojeg sam crtao sa 17, 18 pa i s 23 godine, a objavio kad sam otvorio blog. Grozan je, ali je okej.:) PS Hvala Markosu na javaskriptovima i Shuckeyju na sređivanje svega na Forumu!
***
Za još bespla stripova pogledajte: 24satnocrtanjestripa.com
|
|
|
|
Qatalog
|
|
|
Hover here, then click toolbar to edit content
|
|
|
|
|
Blogoreja
|
|
|
Author: |
darkomacan |
Created: |
3/19/2008 5:52 PM |
|
Kao logoreja, ali gore. |
By darkomacan on
5/30/2014 11:42 AM
Django Unchained (Quentin Tarantino, 2012.)
Ovako mi se čini: pitanje kod Tarantinovih filmova nije jesu li dobri ili nisu, nije čak ni u tome sviđaju vam se ili ne; pitanje je drugo, starije i, mislim, Tolstojevo – treba li takve filmove uopće snimati?
Tolstoj (ja sve ovo vrlo napamet pa ne zamjerite ako je štogod, ili sve, krivo) je vrlo bio za to da se knjige ne bi smjele pisati ako nisu kalokagatične, to jest ako se ne bave onime što je u svijetu lijepo i dobro, da ne kažem plemenito. Ili moralno. Takav je stav isključivao, recimo, Shakesepearea čiji je, pak, stav bio da se treba pisati što god ljudi žele gledati. Tako da Tolstoj nije baš volio Shakespearea (kao ni mnogošto drugo), a prilično sigurno ne bi volio ni Tarantina.
Jerbo DJANGO UNCHAINED ne samo da nije moralan, plemenit, o dobrom ni o lijepom. DJANGO UNCHAINED nije apsolutno film ni o čemu. Nije to film o osveti, nije o rasi, nije o ironiji, nije o pravdi ... DJANGO nam baš n ...
Read More »
|
By darkomacan on
5/21/2014 11:52 PM
A Field in England (Ben Wheatley, 2013.)
U prvoj sekundi filma nešto grune i ja pomislim: nadam se da to nije trik koji površnim uzbuđenjem skriva činjenicu da u ostatku filma uzbuđenja nema. U idućoj sekundi shvatim da je film crno-bijeli i pomislim: nadam se da to nije trik kako bi se nečemu što nema inherentnu umjetničku vrijednost pridodala pokost iste. U oba slučaja, kao i u toliko drugih, nade mi budu iznevjerene.
A FIELD IN ENGLAND je gnjavežno prešetavanje amo-tamo bez jasne priče (moguće je da je riječ o zaživotu, ali to je toliko izlizana premisa da mi se o toj opciji uopće ne da misliti), s dijalozima koji su zapravo šuplji (što pokušavaju prikriti lažno šekspirijanskim dijalozima koji ne drže ni kap vode ako ste tjedan dana prije gledali nekog pravog Šeksa) i filmaškom strategijom zbunjivanja gledatelja kako bi pomislio da je glupost njegova, a ne redateljeva.
Što ostavlja dvije, ako ne kvalitete a onda zanimljivosti. Prvo, film ...
Read More »
|
By darkomacan on
4/29/2014 2:53 PM
Osjećam potrebu opet si natovariti gledanje suvremenih filmova pa molim kvalitetne prijedloge. Propozicije:
- godina proizvodnje 2010.-2014. - ne adaptacije, franšize ili nastavci - max 3 prijedloga po predlagaču
Zauzvrat mikrorecenzije, ako vam to išta znači. Ako ne - svejedno mikrorecenzije.
Fala,
(mcn)
|
By darkomacan on
4/9/2014 3:41 PM
... u 19 h u pogonu "Jedinstvo" (kraj "Močvare", kraj nasipa) Igor Kordej i ja ćemo pričati o novom albumu, ukronijama i zombijima.
(mcn)
|
By darkomacan on
3/31/2014 1:35 PM
Gledam Bondove i igram "2048" u verziji s 11 faca Dr. Whoa pa se pitam zašto su mi te stvari drage iako su, objektivno, u najbolju ruku, zabava za dječačiće. Možda zato što ih gledam od djetinjstva i onda mi bude drago da neki dio moga djetinjstva jest još uvijek tu, nepromijenjen, utješan?
I onda skužim one koji čitaju Zagora.
Ali onda se pitam zašto mi se to nije dogodilo sa stripovima, zašto sam se Alan Forda mogao odreći kad se prosro, zašto stripove ne čitam za utjehu. Možda zato što mi strip nikad nije bio samo zabava?
(mcn)
|
By darkomacan on
3/20/2014 11:39 AM
Ako je film one-night-stand s nekim koga rijetko možeš priuštiti, a TV serija predan i trajan odnos, onda je i isključiva ljubav prema nekom stripovskom junaku nalik braku. A časopisi? Gdje su tu časopisi?
Časopisa su dvije vrste. Neki su posvećeni školi/žanru (Spirou, 2000 AD) pa je njihova publika ekvivalent onih koje uzbuđuju samo, recimo, crvenokose. No, ako je revija sadržajno nepredvidiva, je li njezina publika stoga poliamorozna (ili samo u potrazi za onim jednim pravim stripom)?
Razmišljao sam jutros o specijaliziranim nestripovskim revijama koje je dovoljno čitati godinu dana prije nego se temu počnu ponavljati, a onda se može prijeći na nešto drugo, a revije će već navabiti nove pretplatnike. The serial monogamy ili obostrano playing the field?
Spring is in the air?
(mcn)
|
By darkomacan on
2/28/2014 2:35 AM
Tri-četiri stvari volim: crtanje, papir, časopise, hijerarhiju.
Ovo prvo mi nitko ne brani, ali me malo što potiče. Takva su, uostalom, pravila igre: nitko me nije tjerao, neće biti suza ako prestanem. A dosta toga upućuje da bih trebao: padajuća spirala prodaje, nepostojeće narudžbe, nevjerica da će biti bolje. U nekim starim, strukturiranim danima, signal bi bio jasan: ispušio si, đenja.
Ali, internet: svatko može staviti strip na internet, popit par lajkova i pretvarati se da je relevantan. Zazorno je postalo postavljati kriterije zanata, čitljivosti, ičega. Demokracija zahtijeva da nitko ne bude poseban insistirajući na tome da su svi jednaki. Demokracija je bergeronski hendikep.
(Smatram li da sam poseban? Da. Mogu li to dokazati? Ne.)
Časopis je pojam hijerarhije jer ima diktatora, vlastodršca ispod kojeg se profilira piramida. Nije bitno kakva. Apsolutno nije bitno kakva. Privid postojanosti piramide neovisan je ...
Read More »
|
By darkomacan on
2/26/2014 10:13 AM
... besmislice ima besmislenija.
eQ
Još uvijek se nadam da će me proći.
(mcn)
|
By darkomacan on
2/13/2014 9:16 PM
Zato što u danu imam bar pet minuta u kojima ne znam što bih sa sobom, onda razmišljam o najbesmislenijoj besmislici ikad: sekundarnoj stripovskoj literaturi. I onda kad posložim u nas nedostajuće kategorije knjiga:
- leksikon stripa - povijest svjetskog stripa - povijest domaćeg stripa - monografske obrade autora/stripova - subjektivni eseji o pojedinim stripovima
onda zaključim da je poredak odozgo nadolje ono što za čitanje zanima publiku, dok je odozdo nagore (nikako ne nabolje) ono što za pisanje zanima mene. A da ne bi sve bilo samo o meni, Juričin prijedlog:
- opaka teorija
nisam ni znao gdje smjestiti na listu.
(mcn)
|
By darkomacan on
2/5/2014 10:43 AM
S obzirom da sam već po kavama počeo pričati da se ovo spremam napisati, onda je i krajnje vrijeme ... Najme kaj, otkako sam batalio izdavaštvo čuo sam štošta o razlozima nerentabilnosti Mentorovih izdanja pa sam dokono promišljao kako bih se bavio izdavanjem domaćih autora kad bih se opet bavio izdavanjem domaćih autora. Što nije u qartama, ali svejedno. Dakle:
a) FORMAT - standardiziran. Jerbo sam od knjižara čuo da se Mentorova izdanja ne mogu lijepo poslagati jedna do drugih već plešu formatima te ih se stoga na police slaže gdje ima mjesta, po mogućnosti vodoravnoga i nevidljivoga. Čak i neki naši najvjerniji imaju Mentorovu kutiju dok za sve drugo imaju police. Za to sam sam kriv (moji stripovi najviše plešu, točno onako kako ja ne plešem) i kad bih drugi put radio bio bih pametniji: sve u isti format, po mogućnosti neki što bliži proznoj knjizi (jer ovo što po doma crta uglavnom i crta web/ogn/manga male formate).
b) DIZAJN - profiliiran. Jebo autorsku slob ...
Read More »
|
|
|
|
|
|
šljaQa
|
|
|
|
|
|
|
linQovi
|
|
|
|
|
|
|
Arhiva
|
|
|
|
|
|
|
Lista blogova
|
|
|
|
|
|